Ruilen & retourneren

Toch niet tevreden over een artikel? Of liever een andere kleur of maat? Vul online het onderstaande ‘Retour Aanvraagformulier’ in en wij zorgen dat u snel het gewenste artikel ontvangt of uw geld terug krijgt. Hieronder leest u er alles over.
 

Binnen welke termijn kunt u producten retourneren of omruilen?

Als u een artikel wilt retourneren of omruilen dan dient u dit binnen 14 dagen nadat u het artikel heeft ontvangen, middels onderstaand 'Retour Aanvraagformulier’, aan ons kenbaar te maken. Nadat u ons heeft laten weten dat u een artikel wilt retourneren of omruilen dient u het artikel binnen 14 dagen retour te sturen. Hierover ontvangt u aanvullende informatie nadat wij uw retour aanvraag hebben ontvangen.

Heeft u na afloop van de genoemde termijnen niet kenbaar gemaakt het artikel te willen retourneren of heeft u het artikel niet binnen de gestelde termijn aan ons teruggestuurd dan is de koop een feit.

 

Welke artikelen kunt u retourneren?

Alle onbeschadigde, ongebruikte en in originele staat verkerende artikelen (zonder stof, paardenharen of beschadigingen, etc.) welke, indien redelijkerwijze mogelijk, nog in de originele verpakking zitten kunnen worden geretourneerd of worden omgeruild. Heeft een artikel toch zichtbare gebruikssporen dan kunnen we het artikel helaas niet retour nemen. Is de verpakking bij het uitpakken onverhoopt beschadigd dan verzoeken wij dat te vermelden in het ‘Retour Aanvraagformulier’ in het veld ‘reden retour sturen’.

Sommige producten kunnen, vanwege hygiënische redenen, alleen geretourneerd worden als deze ongeopend zijn of de verzegeling niet verbroken is. Het gaat hierbij om de volgende producten; voedingsmiddelen, supplementen, verzorgingsmiddelen en producten met een houdbaarheidsdatum.

Een artikel dient altijd compleet met alle meegeleverde toebehoren retour gestuurd te worden.

TIPS
-   Gebruik altijd een zadeldek of neem andere beschermende maatregelen om een barebackpad te passen.
-   Maak voor het passen van een graaskorf de neus en neusgaten van uw paard goed schoon.
    Uw paard kan bij het passen namelijk gaan briesen.
-   Lees goed de meetinstructies voordat u een graaskorf bestelt.
    Hiermee voorkomt u dat u een verkeerde maat bestelt en onnodige kosten maakt.

 

Mankementen bij levering?

Producten die door ons worden verstuurd, worden voor verzending aan een uitgebreide kwaliteitscheck onderworpen om er zo zeker van te zijn dat alleen onbeschadigde en complete artikelen het magazijn van PaardEerlijk verlaten. Heeft uw artikel bij levering onverhoopt toch een mankement neem dan zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst) contact met ons op via het contactformulier. We zullen binnen twee werkdagen contact met u opnemen en ons best doen om het probleem naar volle tevredenheid op te lossen.


Kosten retourneren of omruilen

Ruilen

Kosten voor het retour sturen van uw bestelling zijn voor uw eigen rekening. Maar als u een artikel omruilt voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur wordt het nieuwe artikel, na ontvangst van het retour artikel, gratis naar u opgestuurd*. U betaalt dus alleen de kosten van verzending van het retour artikel naar PaardEerlijk*. De kosten voor het verzenden van het nieuwe artikel nemen wij voor onze rekening*. In sommige gevallen zullen wij voor het retour sturen een retour-label aan u verstrekken, de verzendkosten zijn dan alvast door ons voorgeschoten en worden met u verrekend.

* = Alleen van toepassing op bestellingen van klanten woonachtig in Nederland. Klanten woonachtig in België ontvangen €4,- korting op de verzendkosten van het nieuwe artikel.

Retourneren & aankoopbedrag terugontvangen

Kosten voor het retour sturen van uw bestelling zijn voor uw eigen rekening. In sommige gevallen zullen wij voor het retour sturen een retour-label aan u verstrekken, de verzendkosten zijn dan alvast door ons voorgeschoten en worden verrekend met het door u terug te ontvangen bedrag.

U ontvangt binnen 14 dagen nadat u kenbaar heeft gemaakt het artikel te willen retourneren het aankoop bedrag (minus eventueel voorgeschoten verzendkosten) retour op het door u opgegeven rekeningnummer. Dit onder voorwaarde dat het artikel bij ons binnen is.


Retour Aanvraagformulier

Vul onderstaand ‘Retour Aanvraagformulier’ zo volledig mogelijk in. Na ontvangst nemen we binnen twee werkdagen contact met u op en ontvangt u de retour instructies.

LET OP
-   Als u meerdere artikelen wilt retourneren, herhaal dan de retour aanvraag voor ieder artikel afzonderlijk.
-   Vermeld een beschadigde verpakking in het veld ‘reden van retour’.

* Verplichte velden



* geef bij omruilen graag duidelijk de nieuw te ontvangen maat en/of kleur aan.


Door op VERSTUUR te klikken verklaart u dat de artikelen zonder gebruiksporen (zoals stof of paardenharen) worden geretourneerd.


PaardEerlijk.nl maakt gebruik van cookies. Zodra u verder gaat met het bezoek aan deze website gaat u akkoord met het plaatsen en gebruik van deze cookies. Klik hier voor meer informatie.