Voedingsadvies

De inhoud op deze pagina volgt binnenkort.

Bestellen & Betalen

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen via onze webshop. Voeg de gewenste producten toe aan je winkelmandje met de fel groene knop, vul je gegevens in en reken veilig af.

Indien je een Shop Pay account hebt gaat dit extra gemakkelijk en snel, maar dit is niet noodzakelijk.

Hoe kan ik veilig betalen?

Je kun je bestelling veilig afrekenen met iDEAL, Bancontact, Creditcard, Apple Pay, Google Pay, Shop Pay, Klarna of een VVV kaart.

Meer informatie.

Kan ik achteraf betalen?

Betaal je bestelling binnen 14 dagen via Klarna. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een factuur via Klarna. Beheer je betaling eenvoudig via het Klarna-portaal of de Klarna-app.

Let op: Voor deze betaalmethode worden extra kosten in rekening gebracht.

Meer informatie.

Is mijn product op voorraad?

Als een product in de shop beschikbaar is, is deze ook op voorraad. Bij het product is zichtbaar of het product op voorraad is.

Alle informatie over veilig betalen.

Alle informatie over veilig betalen vind je hier.

Verzending

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen geplaatst op maandag t/m donderdag voor 23.59u en vrijdag voor 22.30u worden nog dezelfde dag verzonden*.

De levering is in NL doorgaans de volgende dag. Houd daarbij rekening met de werktijden en drukte van de bezorgdienst.

* M.u.v. maatwerk en reserveonderdelen.

Kijk hier voor de verzendtermijn van andere landen.

Maatwerk en reserveonderdelen
Onder maatwerk vallen Slowfeederrekken en meterwaren slowfeedernet.

Deze producten komen uit een ander magazijn en kunnen een langere verzendtermijn hebben. Houd rekening met de aangegeven termijn bij het product.

Wat zijn de verzendkosten?

Vanaf €100,- verzenden we gratis* naar Nederland en België.

Voor bestellingen tot €100,- gelden de volgende tarieven:

Nderland:

  • Brievenbuspost (met track & trace): €5,49
  • Pakketpost tot 15 kg (met track & trace): €6,98
  • Gewicht boven 15 kg: verzendkosten worden berekend en getoond in de winkelwagen

Belgie:

  • Pakketpost tot 15 kg (met track & trace): €9,98
  • Gewicht boven 15 kg: verzendkosten worden berekend en getoond in de winkelwagen

* Meer informatie over verzendkosten vind je hier

Ontvang ik alles in een zending?

Het kan voorkomen dat je bestelling producten bevat die van verschillende locaties worden verzonden. Bijv. maatwerk producten of reserveonderdelen in combinatie met andere producten. In dat geval zal je je bestelling in twee delen ontvangen en op verschillende momenten.

De levering van mijn bestelling blijft uit, hoe kan dat?

Als de bezorging van je bestelling uit blijft kan dat meerdere oorzaken hebben:

  • Je bestelling bevat bijv. maatwerk producten met een langere verzendtermijn. We sturen altijd een email als je bestelling is verwerkt en verzonden.
  • De ingegeven adresgegevens zijn incompleet of kloppen niet. We sturen je dan altijd een e-mail met het verzoek je gegevens compleet te maken. Soms komt een dergelijke email in de spambox terecht, check deze dan vooral even. Lees hier wat je kunt doen als je een verkeerd adres het opgegeven.
  • Je pakket heeft bij DHL vertraging opgelopen. Vaak zie je dat op de track en trace pagina van je pakket. Neem contact met ons op via email: info@paardeerlijk.nl. We helpen je hier graag verder.

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Als je bestelling is verwerkt ontvang je vanzelf een e-mail met de Track&Trace gegevens. Hiermee kun je de zending van je pakket volgen. Mis je de e-mail in de inbox? Check dan altijd even je spambox. Bij vragen kun je altijd contact met ons opnemen via e-mail (info@paardeerlijk.nl).

Alle informatie over verzenden

Alle informatie over verzenden vind je overzichtelijk hier.

Retourneren & ruilen

Binnen hoeveel dagen kan ik een product terugsturen?

Je kunt een artikel binnen 30 dagen na ontvangst retourneren of omruilen.

Lees hier de volledige retourvoorwaarden en uitsluitingen (zoals maatwerk etc).

Hoe kan ik een product retourneren?

  1. Lees eerst de retourvoorwaarden goed door.
  2. Vul het retourformulier in.
  3. Verpak de producten degelijk.

Alle informatie over retourneren vind je hier.

Wat zijn de kosten bij retourneren?

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Je kunt het pakket inleveren bij een vervoerder van je eigen keuze.

Meer informatie

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

We verwerken je retour binnen 14 dagen na binnenkomst in ons magazijn. Het bedrag zal binnen enkele dagen na verwerking zichtbaar zijn op je rekening.

Hoe kan ik een product ruilen?

  1. Stuur het product terug volgens de retour voorwaarden. Vermeld daarbij dat het om een ruiling gaat.
  2. Bestel zelf het alternatieve product in de webshop binnen drie weken na de originele bestelling.
  3. Vermeldt in het opmerkingenveld bij je bestelling ook dat het om een ruiling gaat en noteer het originele ordernummer.
  4. Wij zorgen achteraf dat je niet onnodig extra verzendkosten betaald.

Meer informatie lees je hier.

Alle informatie over ruilen en retourneren

Alle informatie over ruilen en retourneren vind je hier.

Contact & Klantenservice

Hoe kan ik het beste contact nemen?

Wil je meer weten over de producten van PaardEerlijk, heb je een tip, klacht of vraag? Neem gerust contact met ons op.

Neem bij voorkeur contact met ons op via e-mail.

info@paardeerlijk.nl

We reageren zo snel mogelijk op je bericht. Door drukte kan dit soms enkele werkdagen duren, maar je krijgt altijd een reactie. Bedankt voor je begrip!

Ik heb advies nodig, hoe gaat dat in zijn werk?

  • Heb je een korte eenvoudige vraag dan kun je die het beste stellen via email (info@paardeerlijk.nl).
  • Wil je weten welk type of maat graasmasker voor je paard geschikt is, vraag dan het graasmaskeradvies via email aan.
  • Heb je meer of complexere vragen over graasmaskers, de gezondheid van je paard of voeding. Vraag dan een telefonisch consult aan. We nemen graag de tijd voor je om je echt verder te kunnen helpen. Wel zijn de mogelijkheden in een gesprek m.b.t. voedingsadvies beperkt.
  • Heb je behoefte aan een uitgebreid voedingsadvies? Dan kun je een voedingsadvies aanvragen. Het aanbod vind je op korte termijn online.

Ik heb een klacht over een product of bestelling, wat moet ik doen?

Het is vervelend als een product niet bevalt, of je ondervind een ander probleem met je bestelde producten.

Neem graag zo snel mogelijk na constateren contact met ons op via e-mail. We kijken graag samen met je wat we hieraan kunnen doen.

Stuur in de e-mail altijd mee:

  • Je bestelnummer
  • Bij schade of een defect ook altijd scherpe foto's van het product of het probleem.

Zijn jullie ook via Whatsapp bereikbaar?

Ja, we hebben een chatmogelijkheid via whatsapp (geen live-chat). We reageren net als bij e-mail binnen enkele dagen.

Gebruik deze contact methode alleen voor korte vragen. Klachten of vragen over bestellingen of zendingen etc. ontvangen we graag via e-mail.

Helaas kunnen we niet bellen via Whatsapp.

Alle contactgegevens

Alle contactgegevens vind je hier.