Navigatie

RUILEN & RETOURNEREN

Toch niet tevreden over een artikel? Of liever een andere kleur of maat? Wat de reden ook is, je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren of om te ruilen. Stuur hiervoor een e-mail naar info@paardeerlijk.nl en wij zorgen dat je snel het gewenste artikel ontvangt of het aankoopbedrag terugkrijgt.

Zorg dat deze e-mail minimaal de onderstaande gegevens bevat:
- Voor & achternaam
- Bestelnummer
- Telefoonnummer
- Betreft het een omruiling of retour (ontbinding koopovereenkomst)
- Omschrijving artikel die je wenst te retourneren of om te ruilen
- Indien je een artikel wilt omruilen: artikelnummer of omschrijving van het product dat je wenst te ontvangen
- Indien je een artikel wilt retourneren verzoeken we jouw rekeningnummer aan ons door te geven.

RETOURSTUREN
Nadat een retour of omruiling is aangemeld kan deze (met een pakketvervoerder naar eigen keuze) voorzien van het ingevulde retourformulier (hier te downloaden) verzonden worden naar:
PaardEerlijk/CoatCare
tav retouren
Heumensebaan 9
6584CL Molenhoek
Nederland

BINNEN WELKE TERMIJN KUNNEN PRODUCTEN GERETOURNEERD OF OMGERUILD WORDEN?
Als je een artikel wilt retourneren of omruilen dan dient dit binnen 14 dagen nadat je het artikel ontvangen hebt, middels een e-mailbericht naar info@paardeerlijk.nl kenbaar gemaakt te worden. Nadat je ons hebt laten weten dat je een artikel wilt retourneren of omruilen dient het het artikel binnen 14 dagen retour gestuurd te worden. Over het retoursturen ontvang je aanvullende informatie nadat wij jouw retouraanvraag ontvangen hebben.

Heb je na afloop van de genoemde termijnen niet kenbaar gemaakt het artikel te willen retourneren of heb je het artikel niet binnen de gestelde termijn aan ons teruggestuurd dan is de koop een feit.

KOSTEN RETOURNEREN OF OMRUILEN
RUILEN
Kosten voor het retour sturen van het om te ruilen artikel zijn voor jouw eigen rekening. Retouren kunnen worden verzonden met een pakketvervoerder naar eigen keuze, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw pakketvervoerder. Als je een artikel omruilt wordt het nieuwe artikel, na ontvangst van het retour artikel, gratis naar je opgestuurd. Dit onder voorwaarde dat het artikel in goede orde door ons is ontvangen. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retourverzending goed verpakt is.

Je betaalt dus alleen de kosten van verzending van het retour artikel naar PaardEerlijk. De kosten voor het verzenden van het nieuwe artikel nemen wij voor onze rekening. In sommige gevallen zullen wij voor het retour sturen een retour-label verstrekken, de verzendkosten zijn dan alvast door ons voorgeschoten en worden met jou verrekend.


RETOURNEREN & AANKOOPBEDRAG TERUGONTVANGEN
Kosten voor het retour sturen van de bestelling zijn voor jouw eigen rekening. Retouren kunnen worden verzonden met een pakketvervoerder naar eigen keuze, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw pakketvervoerder. In sommige gevallen zullen wij voor het retour sturen een retour-label verstrekken, de verzendkosten zijn dan alvast door ons voorgeschoten en worden verrekend met het door jou terug te ontvangen bedrag.

Je ontvangt binnen 14 dagen nadat je kenbaar hebt gemaakt het artikel te willen retourneren het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (minus eventueel voorgeschoten retour-verzendkosten) retour op het door jou opgegeven rekeningnummer. Dit onder voorwaarde dat het artikel in goede orde door ons is ontvangen. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retourverzending goed verpakt is.


WELKE ARTIKELEN KUNNEN GERETOURNEERD OF OMGERUILD WORDEN?
Alle onbeschadigde, ongebruikte en in originele staat verkerende artikelen (zonder stof, paardenharen of beschadigingen, etc.) welke, indien redelijkerwijze mogelijk, nog in de originele verpakking zitten kunnen worden geretourneerd of worden omgeruild. Heeft een artikel toch zichtbare gebruikssporen dan kunnen we het artikel helaas niet retour nemen of dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Is de verpakking bij het uitpakken onverhoopt beschadigd dan verzoeken wij dat te vermelden in de retour aanvraag per e-mail.

Sommige producten kunnen, vanwege hygiënische redenen, alleen geretourneerd worden als deze ongeopend zijn of de verzegeling niet verbroken is. Het gaat hierbij om de volgende producten; voedingsmiddelen, supplementen, verzorgingsmiddelen en producten met een houdbaarheidsdatum.

Een artikel dient altijd compleet met alle meegeleverde toebehoren retour gestuurd te worden.

TIPS
-   Gebruik altijd een zadeldek of neem andere beschermende maatregelen om een barebackpad te passen.
-   Maak voor het passen van een graaskorf de neus en neusgaten van jouw paard goed schoon. Jouw paard kan bij het passen namelijk gaan briesen.
-   Lees goed de uitgebreide meetinstructies voordat je een graaskorf bestelt. Hiermee verklein je de kans dat je een verkeerde maat bestelt en onnodige kosten maakt. 


MANKEMENTEN BIJ LEVERING?
Producten die door ons worden verstuurd, worden voor verzending aan een uitgebreide kwaliteitscheck onderworpen om er zo zeker van te zijn dat alleen onbeschadigde en complete artikelen het magazijn van PaardEerlijk verlaten. Heeft een artikel bij levering onverhoopt toch een mankement neem dan zo snel mogelijk (bijvoorkeur binnen 7 dagen na ontvangst) contact met ons op via info@paardeerlijk.nl. We zullen binnen twee werkdagen contact met jou opnemen en ons uiterste best doen om het probleem naar volle tevredenheid op te lossen. 


IK HEB EEN VERKEERD BEZORGADRES DOORGEGEVEN
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op (info@paardeerlijk.nl). We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Je bent zelf te aller tijde verantwoordelijk voor het invoeren en controleren van het juiste afleveradres.  Mocht de bestelling al verzonden zijn naar het foutief opgegeven adres dan zijn de kosten voor herverzending voor rekening van de koper. Mochten we het product niet retour ontvangen vanaf het foutief ingevoerde adres dan zijn ook de kosten van het verloren product voor rekening van de koper.

 

© 2018 PaardEerlijk | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
PaardEerlijk.nl maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
COOKIEBELEID Cookies zijn kleine informatiebestanden die bij een bezoek aan onze website door de browser worden opgeslagen op jouw computer. Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. PaardEerlijk maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. PaardEerlijk maakt gebruik van Functionele cookies, Analytische cookies en Tracking-cookies. Functionele cookies Functionele cookies zijn nodig om deze website te laten werken. Een voorbeeld van een functionele cookie is het opslaan van de producten die de bezoeker in het winkelmandje plaatst. Ook als je ‘ingelogd blijven’ aanvinkt bij het inloggen, worden cookies geplaatst. Bij een later bezoek word je dan automatisch ingelogd, wat voor veel gebruikers erg prettig werkt. Deze voorbeelden vallen in de categorie functionele cookies. Voor het plaatsen van functionele cookies hoeft een website volgens de wet geen toestemming aan de bezoeker te vragen. Analytische cookies Door middel van deze cookies krijgen websites inzicht in het gebruik van hun website. De privacy van de bezoeker blijft met deze analytische cookies gewaarborgd. Met deze data kunnen websites geoptimaliseerd worden, waardoor je de gebruikerservaring voor bezoekers kunt verbeteren. Voor analytische cookies die worden gebruikt om het verkeer op een website te analyseren, hoeft een website geen toestemming aan de bezoeker te vragen. Hierover moeten bezoekers wel geïnformeerd worden in een cookie- of privacyverklaring. Tracking-cookies Tracking-cookies, ook wel marketingcookies, zijn cookies die binnen een website of over verschillende domeinen gebruikt worden om surfgedrag van de bezoekers vast te leggen. Hiermee kunnen uiteindelijk gerichte aanbiedingen gedaan worden. Een bekend voorbeeld hiervan zijn de remarketingcampagnes van Google AdWords. Niet alleen Google AdWords maakt gebruik van tracking-cookies, ook socialmedia-accounts, nieuwsbrieven en partnersites maken gebruik van deze cookies. Voor het bijhouden van persoonsgerichte gegevens is toestemming vereist. Nadat een gebruiker geaccepteerd heeft dat cookies worden bijgehouden, mogen deze cookies worden geplaatst. PaardEerlijk gebruikt deze cookies voor de volgende doeleinden: - Wanneer je inlogt (functionele cookie) op de PaardEerlijk website wordt een cookie gebruikt om te zorgen dat je overal op de PaardEerlijk website ingelogd blijft. Zodoende kan je eenvoudig bestellingen doen via de bestelpagina's. - Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. - Facebook (functionele cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. - Twitter (functionele cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. - AddThis (functionele cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. - Cookiekeuze (Analytische cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. - Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. - Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. - Facebook Pixel (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze Facebook & Instagram campagnes te verbeteren. - Review sites (tracking cookie): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.